Söndag 19 Sep Valdag

Har fått några som undrar va fas 1 är för något, å tyvärr kommer ja inte berätta nått innan alla
"ingredienser" finns till handa, de e lixom ingen idee, och ju mer folk tjatar desto mer eller längre kommer ja hålla tyst, så om allt går som de ska så kommer alla få veta snart å om de går som jag vill, så kommer de komma bildligt och skriftligt., och ja e ju inte den som visar så mkt via bilder egentligen, förutom då ja jobbar men de har INGET med jobbet att göra så de så.

Sitter just nu å kollar på "Tårtdekoratörerna", kul program, sånt skulle ja kunna tänka mig att jobba med hehe, Tony jobbar lite och Alfred leker i hela lägenheten, haha har väl städat typ 10 ggr idag men de e ingen ide förrens han går å lägger sig för han river ut ALLT å lite till direkt iaf hehe, men de e ju så de ska vara.
Önskar att vi bode lite större, just nu undrar jag varför vi inte tog en större lya då när vi flyttade hit, vi hade ju behövt en 4rummare LÄTT, hade vart skönt me tillåmed 5 rum då hade Tony fått ett rum, Affe ett rum Vi Få ett sovrum Plus att de lätt skulle få plats med en liten till, sen skulle jag få plats med alla mina kläder bättre. Well drömma kan man ju alltid hehe, men får jag fortsätta på posten så kommer vi nog skaffa oss något större så länge hyorna ligger på vettiga priser, ja området får vara Barn och Hund vänligt oxå annars e de ju ingen vitts..

Har i dag på vart och tränat, de e alltid lika skönt efteråt, man känner sig levande, önskar bara att man kunde få lite mer resultat på den fronten, de går så himmla trögt, och jag vågar inte träna så mkt mer ändå för då försvinner vält "tant röd" igen, iofs är hon inte speciellt synlig så man kanske skulle köra på ändå, ne ja vet inte, vi får se hur de blir på den fronten,.,.

Längtar lite tills vintern kommer, av just den anledningen att jag å Alfred skall flyga ner till västerås för lite jul firande, eller ja, min famil firar ju inte jul så de blir väl som vikket annat besök som helst bara de att de e vinter, lite tråkigt dock, jag älskar julen, skulle vilja ha mkt julpynt, julgran, mkt folk på julmiddag, massa barn å massa presenter :D så himmla mysigt,, men men man kan inte få allt..

Oh just höll på att glömma, var ju påHockey igår, derby, Luleå - Skellefteå, Lule vann med 5-3, så jävla skönt å de var så himmla kul å gå på hockey, så nu funderar vi på om vi ska se Luleå - HV71 på lördag, men vi får s ehur de serut, åh just, igår när vi skulle in på arenan så märkte jag att mina favvo dojjer läcker in vatten, :S  så nya skor måste jag ha, vinter skor också,, well well ,,

nej nu e de nog uppdaterat hehe,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0