YouTube Rox

What I´ve Done  låt

InTheEnd  låt

StickEmUp  heheh

SticksGoneMad hehe klockren

StickWars  heheh bara så bra

TheBadgerSong   klassiker

BillBaily  haha gubbens favvo, cockney music èye of the tiger´

En tripp till staden

Ja jut här e en bild tagen med mobilen Emmilie
de e kolsvart ute å ingen lampa tänd i bilen. så jag tycker den e hyggligt bra :D

man ser tillåmed hundhåre i taket hehe

så var vi på väg till stan fick denna fina bild tagen me mobilen oxå

nu e de iaf vinter hehe

Tog en fika med påke å jenny på stan .. himmlans trevligt :D

Snabb genomgång.

okey har en del å skriva eller ja.. inte som e dagsrelatrat men som hänt, skett på sistone..

dessa örhängen fick jag av gubben

hur snygga som helst *s*

Ohjust.. såhär vart vaggan i vårt sovrum som  Affe ska sova i i början... himmla mysigt :)

Den snyggaste kroppen ever

Har enild här på en kropp, eller ja de e två kroppar men den ena e ju bara å snygg. skulle kunna dö för att få en sån kropp

Tjejen med de mörka håret, de e hennes kropp som e så sweet :)

Hårförlängning och besök hos BM

är så grymt sugen på en hårförlängning alltså. shit... håller ju på att spara mitt hår till längre men de går ju såååå långsamt hehe..  men ja de växer iaf hehe..

så vi får se hur de blir me det hehe

var hos BM i dag och allt var normalt, magen har växt 34 förra gången å 36 denna gången, verkar följa kurvan iaf och de är ju bra..  140 i hjärtljud hade lillekillen..kanoners :)

40 dagar kvar

japp igår var de BARA 40dagar kvar tills lille skrutt skall komma. om han nu kommer som de e beräknat, hehe sånt kan man aldrig veta men ja, de blir ju är de blir så att säga. VI längtar iaf efter honom så han e så välkommen så.. tänkte väl försöka ta nå bilder på hans rum snart  .. även en bild på hans vagga ska jag fixa :)

INternet-fönster-shopping

de e nog bland de roligaste man kan göra hujja.. hitta masa fina saker..


kostar bara runt 610 dollar..så om nån vill ge mig en sån så varsegod :D

dessa stövlar e ju bara at döööö för
Ed Hardy

runt 250-300 dollar :D mottages med öppna armar :D

Å dehär smycket e ju barasåå fint

Guitar hero World tour


Så jäkla kul spel alltså, såhimla skoj att man kan va flera stycken tillsamman å så :D GULD


Försenad Födelsedagspresent

Fick en försenad present av min lilla gubbe idag.. hihi

¨
så jävla heta ;)

Söndag ....

japp söndag i dag och jag ska va ensam hemma tils på tisdag kväll.. och nu finns de fasen inget kvar att göra...
Igår var ja på stan, sen städa ja ur skafferiet och köket samt tvättade soffklädseln..
Idag var ja ut på storheden å kollade runt  var drygt borta i ca 2,5 timmar... tog sen en promenad med hundarna..
när ja kom hem så käkade jag lite, sen tvättade jag de sista ur tvättkorgen, städade iordning i  gubbens studio.. flytta all elektronik från barnkammarn till studion, damssugit, skurat, sen en promenad till med djuren... å nu kl 21 är ja utråkad inget på tv. va ska man göra i morrn ???????

Ensamen ett par dagar

Min man åkte till sthlm idag, tråkigt, men de e klart han ska få åka iväg lite han med. hehe å helt ensam är ja ju inte.
har ju hundarna. Å sen kan man passa på att städa sånt som man inte kan när karln e hemma.. hehe han har ju en förmåga att alltid vara i vägen ;) *flinar*. nädå men man får som mer ro å så att städa när man e ensam hehe..

Nu har ja äntligen köpt den.. kunde inte ¨hålla mig mer.. tror den kan va himmla bra

Leander vaggan :D


Var även in på ica maxi en sväng. håller ju på att försöka fåtill mina naglar så doms ka hålla å se fina ut
så de blev , Trind nail balm och Trind nail repair, sså får vi se om de ger något



De var väl allt jag hade att erbjuda idag tror ja... hehe
blir till å tvätta lite å så nu tror ja. håller på att tvätta soffklädseln just nu
kommer bli så fint när de blir rent igen :)

Undrar om man skulle våga ge sig på att röjja i gubben studio oxå kanske.. hmm får se hehe

oh just fick en lite present av gubben innan han åkte, han e så söt :P


Narnia Prins Caspian

50 dagar kvar och besök på MVC

jahapp,, de har inte hänt så mkt på sista tiden, ehm...
ja 50 dagar kvar tls bebis e beräknad. längtar så. allt e färdigt här hemma de e bara lillekillen som fattas nu :D
MAMMA Å PAPPA  LÄNGTAR EFTER DIG

.. köpt mobiltelefon ...


så fin :)


ohh kom på.. trotts att jag är i v34 snart så kan jag fortfarnde ha kläder från gina i storlek 44.. haha den du :D

26 år i dag

WOHO GRATTIS TILL MIG :D




Garaget i dag med

De e så skönt å vara i garaget. å dag har vi fått nått gjort, som verkligen syns hehe






Motorn :D



En tripp till garaget

Idag sov jag å gubben länge. de var så himla skönt hehe.. men vid 13 snåret så for vi iväg till jula å handla lite saker som vi behövde med oss till garaget, medans gubben låg under gamla bilen å grejjsa så passade jag på att damsuga våran nya bild, lite vinter städning hehe.. vart himla fint :D
sen vart de lite kyligt att vara ute så då gick ja med in i garaget, där vart de lite varm choklad å en safrans bulle. hiiimmllllans gott :D
sen så höll jag på å hitta lämpliga fästen på motorn att fästa motorlyften i så vi kan hiva ut den till helgen. och de verkar som att de nu bara är att lyfta ut motorn.. känns skönt då vi vill ha in nya motorn så fort som möjligt :D

varmt bad å mat var de om vänta när vi kom hem vi 18 tiden... å nu e de slappning i soffan som gäller :)

60 dagar kvar

nä nu jäklar går tiden fort.. 60 dgar kvar till beräknad ner komst för lillekillen, men allt kan händas hheehe men men.. å så går jag på havandeskapsledigt från å med idag.. SKÖNT :D nu ska allt de sista fixas å ja ska försöka vila så mkt ja kan så man e så pigg å alert som möjligt sen hehe :)...



igår hade vi lite fest här hemma. inte så himla livat men ändå himla trevligt :D . jag tröttna dock vid 1 tiden å la mig då.. gubben kom väl isäng mellan 3-4 eller så hehe... nu e kl 11 typ och ja äter frukost gubben sover hehe tror han vart lite dragen igår.. sötnosen hihi


RSS 2.0