Att flyga med bebis

.. ja de var inte alls nå läskikgt, de gick hur bra som helst,  jag har verkligen en A bebis.
de vart mkt promenader i västerås. ¨så himmla skönt :)
finns så mkt att skriva men de viktigaste är..

Tack alla för era otroligt fina presenter som Affe fick, allt kommer annvändas väl.. MASSA PUSSAr Å KRAMAR TILL ER

lägger ut bilder sen



MysPjamas från Mormor



Mer pjamas från Mormor *tror hon vill visa stanna *



Fint set från Mormor



Fotbolls utstyrsel från Mammas Faster



Fint sett Från Mammas Farmor



Yber fin dress från Tant Jäänet å hennes mamma



Jätte fin overall från Tant Jäänet å hennes mamma




Snygga skor från Jäänet



Varma Tosser från Morfars Tant

Dagen före

woohoo äntigen e de snart dax. jag å Affe ska åka till västerås i morrn. flyga för första gången med min lilla prins.. ska bli spännande men jag e samtidigt nervös, tänk om han blir jätte ledsen å skriker hela resan :S iihh men hanbrukar va glad på mornarna så de kommer säkert gå fint.


han e så underbart perfekt  *älska*

Lördag

Hockey igen,, dock fick vi pisk 3-2 till frölunda.. *sug*.. men men vi tar dem nästa gång..


var äveen sväng till Dollarstore.. köte lite grejjs.- sen tog jag å Affe en promenix på 30 min, vart ca 2,5 km idag.. skööönt :D

Fredag

idag hade vi super tråkigt så vi drog till Alvik,, hjälpte till så dom fick upp bänkskivor i köket å fika lite, var trevligt..

kl 16 skulle vi lämna in bilen på Englunds byta låsgrejjs på skuffen,


såndan bil har vi * BMW 120 I M-sport -08*



jag å Affe passade på å ta en promenad, de skulle ta 30 min å fixa så vi skulle börja gå hemåt, stoppa ner en trött Affe i bärsjalen å börja traska,,, genom stan över Skurholmen å ända till shell han jag innan gubben ringde, de hade tagit lite längre tid än beräknat,,, vart 5,2 km på en timme, helt okey tycker jag

Torsdag

i dag e de hockey. Luleå - Frölunda..

oh yes Lule sopA mattan med Frölunda, 5 - 1 til Lule .. woohoo. hoppas på vinnst igen nästa match

Onsdag

japp nå var e gjort. allt gick bra.. han fick sova över så vi ska hämta han idag..


allt gick bra från kalix, han mår fint å ser jätte bra ut hihi..
fick köra han i rullstol.  *lycka* :D

Nu e de dax...

ohh spännande...

RSS 2.0