måndag å massa bajs

well de kan man nog säga, inte så mkt att snacka om till folk men ja,, grubblar gör man ju, men de kommer nog en lösning ska ni se. huu, men men, vette tusan hur man ska kunna förklara allt sen bara men de ordnar sig säkert...

En vecka sen

jaha de går fort när man har kul har ja hört hehe, jobbar å står i, har två jobb just nu, så jävla kul alltså, synd att man får skit lite då å då bara men så e de väl IGUESS. klaga mer å ni får en känga i röven, eller nå sånt,,

well måste säga, iofs har ja inte SÅ många läsare så men ni få som läser har vart duktiga att inte tjata om vad FAS 1  å FAS 2 är för nått, så snart så snart kommer ni få veta,, antingen i mitten på oktober eller i början på NOVEMBER, ja jag vet att ja sa mitt i oktober men har nog ångrat mig hehe..

min blogg mitt liv haha å ja säger när ja vill :P

hehe kul va? nä skämt å sido ni kommer få veta de e ett som e säkert...

RSS 2.0