HUjja vilken dag

ja de kan man lugnt säga, Gubben kom hem fly förbannad, inte så kul de,, nått som hade hänt på jobbet, sen fram mo eftermiddagen for vi iväg på middag å födelsedagsfika, kalabalik var de där oxå me skrik å gorm, sen snabbt hem, pierca en navel, börna ner till stan å lämna passagerare, sen vidare en sväng till Boden å tbx.. så kl 22,20 typ var man hemma igen,,, hujja hujja..


Igår fick man ett mindre psychbryt oxå men men de får man ibland  hehe .. alles gutt,,

oh varpå barnenshus idag har hittat åkpåsen jag vill köpa till affe.. uj va gosig den ser ut att vara till vintern,, men den kosta 1200 kr hehe... men men,, sen har jag hittat glasögon jag vill ha, haha man kan välja eget motiv/tryck på bågarna.. as fint blev de.. VILL HA.. haha fyller ju år om inte alllt för länge så man får väl önskasig hehe

nej nu blir de slö i soffan å pilla sig i naveln eller nå hehe..

Gymet i morrn., SWEETnes

Lite Bilder



Vi var å Bada med Karolina en dag här för ett tag sen



Alfreds favoritplats att somna på



Så himmla söt min lilla kille, han reser sig upp utan problem :D



PÅ mysigt Cafe i stan Med Karro



Affe å Karro :D



Bye Bye Bullie, lessen att vi inte kunde fixa klart :S

OhYes 16 dagar kvar

Yes indeed nu e de bara 16 dagar kvar tills vi drar mot västerås...
Å då vankas de jobb för min käre man, har ett par stycken han skall tattuera,

Fick en kommentar på förra inlägget , Anonym undra varför de e boknings stop å jag agv svar där om de är någon mer som undrar så klick er dit.

Jaa jag hoppas min blir klar innan vi åker skulle va nice men man vet ju aldrig.. dyker ju upp andra som ska ha innan å dom får gå före :)

Träffade personalansvarige och han som har hant om tiderna på jobbet i dag, så bokade in ett möte nästa vecka med honom, jag å Affe ska dit å höra om man har nå jobb där eller inte så Älsklingen min får vara lite pappa ledig, han förtjänar att va lite ledig han med,,alltså ledig från sitt jobb, han e ju så less på de numera... så han å Affe får mysa å egen tid :)

Ska bli kul att åka till västerås, ska ju träffa mormor som kommer från Austraien. ska bli himmla kul...
Ska lägga in bilder nu i ett eget inlägg....
"

Boknings stop

jaa de var ju de ja sa.. vid löning denna månad så e de BOKNINGS STOP.. men de skulle inte förvåna mig om de kommer nån eftersläntare sen och ska ha något.. jajävlar då blir de PLUS på priset de ska ni veta.. de e inte så att VI gör ER en tjänst å är snälla å utför detta .. vissa verkar ju tro de....

Nå väl ni som bokat å satt deposition ni ska ha credit

well de var det de :P

Well Well Well

jajomensan här rullar allt på.. gymmat å tränat å grejjat hehe, var en sväng på stan i måndags med Affe , ville ju provköra hans ny vagn hihi den e klockren :D å så välbevarad för å va begagnad.
Han fick en ny keps oxå, har ju växt ur sinna andra mer eller mindre...

Idag har vi vart p läarbesök med Affe. han e frisk å kry å allt e som de ska, han e lite tidig med vissa saker. men de viste vi ju redan hehe, han fick spruta oxå, vart lite lessen men de gick snabbt över, han e så himmla duktig :)
Medans jag sen var på gymet var Affe och Pappa en sväng till garaget å grejja  lite, dom tycker de e så kul å vara där ute hehe

De var väl de de för denna gången, ska försöka f in lite bilder sen oxå :)

Just remeber it


En kväll utan alfred

Oh ja . . Affe är hos goda vänner. . Vi e å umgås med vänner på vuxen nivå för första gången på ett är. . Känns konstigt, jobbigt, å skönt på samma gång. Saknar Affe sjukt mkt men vet att han har de hur bra som hellst. . Känns bra att älsklingen å jag får lite ensam tid. . Festar med vänner å bra musik. . Kan inte klaga. . Men längtar tills i morrn när Affe kommer hem. . Saknar min prins massor . . . . . Mobil Bloggar gör jag oxå funkar Skit bra :)

Tripp Trapp Trull

Fått lite små ångest, känns som man misslyckats lite me ja.. alla får inte samma resultat men de känns jobbigt ändå, men men *spottar i nävarna å tar nya tag* GYMET i morrn å ytterligare ett till steg mot rätt riktning i morrn smäller de :D  nu e de STOP STOP STOP på massa skit,, jag är taggad i morrn blir de raketfart,, hahah låter ju mest som massa svammel men ICKE de e själv peppning som gäller hehe,.. well well.. you´ll see

Ballar och Hängpungar

Ibland så vet jag inte riktigt vart man har folk, hmm vet inte hur man ska förklrara men ibland känner jag att man har samma realtion till folk som man alltid haft, men sen så ibland känns de som att man hamnar bakom, man vet knappt nått, hör knappt nåt, men vem vet kanske är mitt eget fel,, är ju i ärlighetens namn inte så jääätte bra på att höra av mig, till mitt försvar så har jag ju Affe att ta hand om, hundarna hemmet å sen så måste ju gubben min få lite kärlek också, fas jag vet inte hur de är med e,,nåja nog om de,,,

Träna i morrn då, ska bli skönt , ska slita hårt i morrn,, öka en level på trappmaskinen och plusa på några minuter,  gaaaaaa vill se lite resultat snart har ju snart tränat i 3 månader, me lite uppehåll för semestern, känner ju att jag är starkare å så men skulle vilja se lite på vågen också :S eller iaf måttbandet,,,  ska ge mig själv iaf tills smmaren hösten 2010, sen sker de FÖRÄNDRING, om de inte e en bebis på G då, för få blir de ju vintern/våren 10/11, Men dessa  förendringar kommer kommer bildligt senare än så e d eju bara i planeringststadiet.


Affes rum är klart eller ja de e tomt så nu kan man göra iordning där så han kan få eget rum sen när de e dags för de, just nu e han lite liten för å bo helt själv e ju tänkte vi ska köpa växa säng åt han in dit men  vi kanske gör iordning redan nu å ställer dit hans spjälsäng så han får sova ifred ändå nu när jag ser  hur de serut när ja skriver så låter de rätt bra hehe. -.. så kanske en tripp till rusta i morrn å kolla in lite färg kanske,, hihi

På måndag kommer ytterligare ett nytt steg mot rätt riktning, om de inte visar sig att man inte `får` ,, höhö. Vissa saker bör/får man inte göra/äta osv i vissa tillståd hihi, men men ..

Fastnade i lite skönhetsoperationer, alltid kul å kolla va folk gör å varför hehe, inte alltid man vet varför folk gör vissa saker men, vill man å har man råd så why not lixom.

Mmm  paus i bloggandet hehe hämtade lite jordgubbar :D.. oh de var gott men nu vart ja alldeless full i magen hehe.. nåja,,

småsurfar lite å kollar på paradise hotel.. hah vikken soppa asså. Lol.. att folk ens ids vara med i sånna program hehe


Sitter å kollar lite på tradera, ska köpa KAVAT kängot åt lilleman, samt en åkpåse tillvagnen å pulkan hehe jaa i vinter ska han få sig en pulka :D, Vill ha en sån åkpåse med fårskinn ja ni vet en sån dör myyyysig..


Hmm lite sug efter nå ny tattuering börjar gro,, även piercings :P hoiho


Mer om de en annan dag


Min son gör framsteg

ja för drygt en månad sen så börja han krypa, nu reser han sig upp längs tvrummsbordet å så,, jääääätteduktig lite kille... fy tydingen va snabbt tiden går .  kollade lite i min babybok, jag satt utan stöd vid 7 månader ålder, ffe gjorde de redan vid 5 ungefär.. woohoo wounderchild hehe

Älskade Unge

Min lille son Alfred är inte så lite längre, fy tusingen va fort han växer alltså. 7 månader är han nu, REDAN.. shit de e ingen bebis längre, en lite kille e vad de e, nu har vi iaf gjort iordning så att Affe kan få ett eget rum, så vi tänkte väl till våren ta en tripp till IKEA å köpa säng å sånna saker, EVENTUELLT,, kanske att han kan ha den sängen han har nu, beror ju på hur de ser ut fram över, . *flinar*

Nu börjar oxå Bullie försvinna mer å mer, . så snart kan vi nog flytta ut  ur garaget, då sparar vi runt 800 i månaden där plus försäkringen på bilen eftersom den försvinner... 
ehmm jaha,,, oh just nu e ju försådet fixat oxå, så nu e de förvaringsbart där hehe så man kommer åt grejjor om man behöver de plus att de gpr in mer saker nu då förvaringen e MKT bättre

Ska väl försöka lägga in lite bilder sen oxå men de ids ja inte nu.

Vamos ala Playa

Jaja i dag har vi vart på playan å badat.. ujj va gött de var hehe Affe stormtrivdes i vattnet hehe satt å plaska å stänkte som aldrig förr hehe så himmla söt hehe... så vart de lite grillning nu på kvällen,, så jäkla gott hehe å som vanligt så åt man för mkt hehe men men nu e de en dusch som gäller å sen soffan.. mys mys.. IKEA i morrn :D

Tack för en trevlig kväll

Igår så fick vi massor gjort, stor rensning i garaget, var å kasta massa skit, flytta garderober och dörrar här hemmifrån som bara är i vägen, fick låna vindsplats hos kopisen, väärsta fyspasset haha 20000 strappor haha well well nu e de gjort iaf. hehe.. sen efter de vart vi bjudna på middag, helt underbart, kanon god mat, as always hehe å trevligt mys i soffan sen, vi for väl hem runt en 22,30 tror ja de var, helt slut hehe..


idag blir de nog lignt, gubben ska jobba lite :D hoppas andra "grejor" går i lås under sagen oxå..
ehm jo haha Affe kröp ut på balkongen här om dan, ska lägga upp bilder på de sen hehe,, så nu lär vi åka till IKEA igen å köpa en till grind,, jaaaa de finns å köpa här i stan men inte till samma pris å vi vill ha lika som den vi här, funderar på å köpa nå hyllor oxå å fixa i förådet...

blää nä ,, HERR MUGG Kallar haha.. sen e  affe lite lessen...

peace out..

eller nått

I morgon

jajjemen i morrn drar ja
igång. å hoppas de går vägen hehe,, hoppas lite iaf,, klart om 3 dagar med första å om 30 dagar med de andra.. mer än så får ni inte veta förrens 30 dagar har gått :P





ÄNTLIGEN

ja inte en sekund försent,, äntligen trådlöst nät.. woohoo ,, skitsaker som inte vill funka hehe men nu så :D

Lördag idag...

jaaoo  idag e de lördag, hmm känns som sönda hehe vettefan varför, ,, har blitt så jäkla trött p åsista tiden, skulle kunna söva hela dagarna känns de som,, hujja.. längtar tils i morrn då e de gymmet som gäller, så jäkla skönt att få ta ut sig lite, möra upp fettet lite hehe de behövs om man säger så, har ju en del att jobba med hehe satsar på beachen 2012 eller nåt haha .. ne men bränna fett e skojj.

Sitter å kollar på So you think you can dance,, gaaah va va duktiga dom är, fan om man kunde dansa bara liiite som dom haha, vi ska inte gp in på hur "bra" jag dansar hahaha,,,  well well... säger bara en sak  BUREN PÅ KONRAD is the SEITH haha eller hur Jääänet ;) haha där har man svingat ut massor me skääänkns i sina dagar lol..

Fan va jag e supa sugen, appropå krogen å dansa hehe, skulle va kul å partajja loss lite faktiskt, får se om man kanske kan hitta på nå skojj på mini semestern sen....

Idag då blir de lungt, Karro ska komma förbi en sväng å sen blir de väl en tripp ner till alvik å spela en sväng , om tid finns för de hehe, spelet börjar ju bli så stort så de går inte fort att spelaom man säger så.

Ja och Affe då, han växer på, måste ju säga att nu kryper han ännu mer, å snabbt går de hehe han tar sig dit han vill iaf..
blä nu orkas inte skriva mer hehe


RSS 2.0