Vila lite

stiger upp kl 6,30 med en lite Affe som e hungrig,
Runt 10 vill jag vila lite men de vill inte affe, så frågar gubben lite snällt " kan du vakna å gå upp nu så jag får vila lite".. man hör nå grymtande sen vänder han sig om...
20 minuter senare ja då liggar han än å sover,, å jag trött får ta han om Affe...

Well ut på promenad kanske eller nått... hitta på nått iaf..

Om man ändå vore 2

Nej men oj tänk om affe skulle ha två föräldrar va lätt allt skulle vara..eller jajust han har ju en pappa
tror jag, ibland vet man inte eftersom jag gör allt känns de som,, att mamma ska få vila i 10 min eller få vara i fred
eller bara få va själv å lyssna på egen musik som pappa gör I EGET RUM.. NEJ de finns inte...
Älskar affe över allt annat de har inte med de å göra, jag släpper gärna
allt för honom,
men om de finns en till förälder borde man inte kunna få en lite paus ibland??

jag tycker då de iaf men men,,,


Wr000000m

åka åka åka













biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil


















åkkkkkkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa











:D

På G hem mot Norrland igen.


Jahaåp så var denna semester över. känns himla tråkigt men ja hem måste vi ju förr eller senare, har haft de
otroligt roligt, trevligt å allt nere i västerås
längtar som få tills vi återvänder, troligen kommer de nog bli igen innan jul :)
Tony har ju lyckats få större kundkrets vilket e super bra :D så de blir ens väng till me massor av tattueringar hehe

Just nu sitter vi i Täby, tony har precis gjort en tattuering,, SKITBRA verkligen hehe
kan han öka på sin kundkrets här med,, SÅ JÄVLA BRA.

Nu börjar vi iaf jag söka jobb på riktigt i v-ås trakten, hoppas tony oxå börjar söka snart ordentligt,
för nu vill vi flytta, shit asså, just nu undrar jag varför ja ens flytta hehe skulle fan övertalat tony
till å flytta hit redan då
men men man kan inte få allt hehe de passade ju bäst att jag flytta då.. men men
nu kämpar vi på för å kunna flytta neråt.

gaaaah ser verkligen fram emot de.
Vi skall tydligen åka i natt mot Luleå, får se hur Tony orkar, jag ids då fan inte att köra hehe.. känner mig helt lat
oh de första jag ska göra när ja kommer hem är å gå till GYMET, fan va skönt de ska bli
har faktiskt fuskat med gymet nu när vi vart borta *FYY MEJ* men men känns konstigt å gå på annat gym
kan ju trösta mig lite med att man gått VÄLDIGT mkt när vi vart i v-ås, stan å sånna saker hehe .
nåväl de kommer bli fiiiiint vettu

Så ska vi se om Bosse kan få träffa Rasmus lite oxå så han får leka av sig :) *håller tummarna*


UTMANAD

Jag har blivit utmanad utav Sofie


Regler:
det här är svårare än du tror! kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer ochberätta det för dem. varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! allasvar måste vara riktiga, hitta inte på ord! om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar(förutom på fråga 1)! lycka till!

1.  vad heter du? Fia
2.  ett ord på fyra bokstäver: Fisa
3.  flicknamn: Fredrika
4.  pojknamn: Fabian
5.  yrke: Förare
6.  färg: -
7.  klädesplagg: Frack :P
8.  mat: Fisk
9.  sak i badrummet: Flingsalt * till fotbadet*
10. plats/stad: Falköping
11. en orsak att vara sen: Fisnödig
12. något man skriker: FAN
13. film: Fantastic four
14. något man dricker: Fanta
15. band: FlatLine rockers
16. djur: Fiskar
17. gatunamn: Flintavägen *bjurhovda västerås*
18. bil: Ferrari
19. sång: Fu*k you *lilly allen*


Jag utmanar:
Alla som vågar , det är skitsvårt när man väl ska göra det ! Testa själva !
* Janet
* Ellie *Eleonohra *
* Cissi
* Mallan
* Liten


Fredag å fortfarande västerås

aaaaah va gött de e å leva just nu, å att vara jag :D
<har en underbar man som jag älskar så in i helvete mycket
och en son som de e inte ens finns ord till att beskriva hur mkt jag älskar
sen oxå mina kära doggar :D odrägliga, hör dåligt men älskar dom ändå hehe

Gubben min sitter å jobbar, e så stolt, han e ju så duktig
han har ju blitt så in i hellsike bra, å snabb. *lyckligast*

Igår var vi å käka sen middag hos min pappa, MKT trevigt
och som alltid svin god mat :D
TACK PAPPA, älskar dig, å JÄTTE grattis till Giftemålet :D verkligen kul :)

Idag sen blir de en sväng till Uppsala, lite släktträff kan man säga hehe
ska bli kul att träffa alla kusiner, mostrar morfar å alla :D

Åh i morrn blir de utgång haha fan så kul, ser fram emot de, bara hoppas de blir en bra kväll :D
men de tror ja väl haha ska ju ut med J så why not lixom hehe vi brukar
ju få till de å ha svin kul :D

Nehe återgå till mitt nu kanske :P


Västerås Fortfarande

Ohyes de känns så himla underbart att vara här, lite jobbigt att inte ha sina egna prylar bara men men vi lånar en 3a,
möblerad så de känns bra, vi kan vara ifred, behöver inte tränga oss på hos nån
de känns himla skön faktiskt

Ja i går var jag å underbara J på stan, hon shoppade loss, massa snygga grejjor, hade ja kunnat ha mer kläder så
hade jag me shoppat hehe de e så kul å de finns faktiskt en hel del fint man skulle vilja hha
Men lyckades köpa mej 2 bhar iaf, dax att sluta me amnings bhn nu hehe , ingen av de gamla passar längre hehe
amnings tuttar ni vet *haha* nåväl, så¨illa e de inte men större bh behövs iaf .

Var till Mor min å käkade kalopps oxå, AS GOTT verkligen TACK mamma :D , vi va där, tomas var där å john med familj
var där, å Mormor förståss. super trevligt,
Marre var där oxå för hon skulle visa en tattuering för Tony, jag han surra lite med henne med, hon sa att de syn att jag tränar, smalare i ansiktet å överkroppen
å de känns himmla kul. å då träffade jag marre i sommras sist så då har de hänt en hel del, å de känns kanoon :D
MER TRÄNING ALLTSÅ hehe


Idag e de Sonja å tindra på tur hehe ska försöka hinna tona håret på min mor, gå til öppna förskolan med Liten samt kolla
om min pappa e hemma.. hjoho full rulle alltså hehe men man hinner inte ha tråkigt iaf :D
å de e ju bra eller nått hehe

Åh till helgen blir de nog en sväng på krogen hehe de var år å dar sen hee. hoppas de blir kul :D


Västerås å jäkla hålligång

Jajjemensan, så nu ar vi vart här i vås i snart en vecka  å de känns skitbra verkligen. fullrulle hela tiden , Mormor har ja med hunnit träffa en hel del å de käönns skit bra blir mera.. idag blir de fika me gammlöa vänner å så de ska bli skit kul, träffa alla nya bebisar å kamraterna hehe :D uppdaterer mner sen

ÄNTLIGEN I VÄSTERÅS

De känns verkligen apskönt att vara här just nu, Hoppas bara man får ett jobb här snart så man kan flytta, FYFAAAAN va skönt de ska bli, de känns som att hela familjen känner sig hemma hår, längtar INTE tbx till luleå direkt hehe men men... AHH ljuva semester hehe

Ja vi åkte ju i onsdags kväll, kom fram i torsdags morse, resan gick himla bra.. min älskade körde hela vägen.. *att han orka* men ja han vill fram helt enkelt hehe.. va rätt skönt att slippa köra hehe .. så ka de va.. ja väl framme så hälsa vi på mamma på hennes jobb, lite smått chokad att vi var där lxom, sen kom jag ju på att jag sagt till J att vi inte skulle komma så tidigt till dem haha så vi fick fördriva tiden i drygt 2 timmar innan vi for dit ändå.. å en Trött R gav oss nyckeln, så vi for i väg å sov....
Å fan va vi sov haha de var ap skönt :D

När vi vakna sen so for vi till J. vart där ett bra tag, satt å surra å vi käka å lite sånt hur trevligt som helst,


FREDAGEN DÅ

Jo då var vi förbi J å R runt 20 i tio för å hämta en nyckel till, efterosm vi vart utlåsta på fredagkvällen till lägenheten hehe. Plus en madrass till spjälsängen så affe kunde sussa i den :D
R lika trött som dagen innan haha stackarn får alltid öppna dörren omänskligt tidigt ;)
Dom skulle i väg på morgonen å fixa en massa.
Vi for till Hälla å Älska shoppa kläder till LillE Affe :) de var roligt,
sen for vi hem till Hammarby igen. slöa slappa,
Min bror kom förbi en sväng, sen vid typ 16 tiden for vi till Gädeholm för å säga hej till Berith, de var himmla trevligt må jag säga, hon såg så himmla pigg å fräsch ut, å super glad, men de e hon ju nästan alltid hehe.
Sen åkte vi till hammarby IGEN haha jäkla flängande  *s*. brosan skule komma me nån polare som ville gadda sig, hon bestämde motiv å dom skulle köra i på lörda. SKITBRA..
sen for vi till ica köpte VIRKE hehe sen till J å R för å softa haha GROGG, de var inte igår men d evar gott å trevligt hehe... å hos J så kände ja verkligen NEJ JAG VILL FLYTTA Å DE SNART.. så ja hoppas hoppas :D

Lördag då

Just vaknat typ eller ja, Affe har fått frukost, ja ska strax äta frukost, skulle igentligen till gymet en sväng men nu har fan en försylning krypigt p åigen, öm i halsen å snorig.. fyfan så tråkigt nog så blir de inget gym idag, tänkte ta en promenix istället.

ahh får uppdatera lite den istället :P

oh fyfan

Just nu känns löivet på topp, aaaah fan va skönt de e just nu, kan verkligen se en vardag här.. oohhhh
LÄNGTAR hoppas de kan bli snart, hellre förr än senare hehe..

Inkad å öm i köttet

ohyes  3 timmar vart de sammanlagt.. känns fint.. kommer va lagom öm när man ska sova haha men men va gör man inte lixom :D
Oh i morrn ska ja träna lite, åka förbi jobbet å se om man kan få börja jobba igen, skulle ju va trevligt, men ännu trevligare om man var hemma me Affe lite till *s* har ja inget emot om man säger så.. :P

Ja å så har Bosse fått en ny kompis hehe han leker jätte fint med, han var helt slut igår å idag efter dom busat lite.. känns kanon :)
Å så e de ju dax att resa snart WOHO ska bli himmla kul, träffa mormor å allt :D

One More Day

Jaha ja vad har hänt hmm, vi har haft lite gryff å gorm här hemma, blir ju så ibland, både jag å gubben behöver få vara sura å griniga ibland å vi fick nog båda utlopp för de här om dagen, så nu är de ur världen iaf :D. Igår åkte jag å Kattis till avik på Me & I party, var himla trevligt, synd att kläderna e så dyra bara, men jag föll pladask för kläningen,, shiiit va snygg den var å jag fick på mig en SMAL haha LYCKA delux lixom hihi.

Ännu en sömnlös natt hade man i natt, affe har vart så snorig att han vaknat typ varje timma, svin drygt, men i dag e han pigg, men mamman sin är bombad haha, jo känns så iaf, skulle tränat i dag men känner mig inte helt kry så lika väl att kurera sig så man kan köra hårt på sönda å måndag, På måndag e de BOX som gäller,, woohoo de var verkligen kul, hoppas på lite mer tempo nästa gång.

Mja, har fått bebislängtan också hehe, ja jag vet att jag har en redan men vi vill ju ha en till å just nu känns de som att ja skulle vilja bli gravid i gen , men ja vi får se hur de går med den biten hehe, Ska till jobbet igen nästa vecka å se hur dom har de där å om dom har någe jobb till mig . Skulle va kul å få komma igång igen, sammla lite pengar tills i jul å så :D

Har lite resfeber också jo vi ska ju till västerås men de e ju inte de ja menar, skulle så himla gärna vilja åka typ till kanarieholmarna med min lilla familj, skulle va så kul, bara för att lixom. Men Västerås först å träffa MORMO framför allt, man vet juinte om de e sista gången eller inte, mkt kan hända, mamma , pappa å kompisar ska också träffas. Ska bli såååå kul :D

Lilla Camilla messa igår å undra om jag skulle med på Ladies Night å visst de skulle va skit kul men 1500 SPÄNN!!!!!!!!!!!! Lite väl saftigt för min plånbok, IHH vinna på lotto JA TACK hehe


Don´t Ask, It Hurts!



www.dontaskithurts.pagetab.com


Min kropp värker

hehe oh ja min kropp har ONT idag hehe.. BOX i måndagskväll, de var himmla kul men man vart mör i köttet om man säger så, igår så hjälpte vi en kompis att flytta, oh alla vet ju hur de kan vara hehe. lätt jobbigt om man säger så hehe, sen på natten *mellan 22 å 00 * så vart de lite INK, så vart man mer mör hehe, å dag var de tänkt å gå till gymet men jag orkade inte haha, så de blev "män som hatar kvinnor" istället. Men i morrn blir de gymet iaf.. ska bli nice :)

Var in på jobbet idag oxå, kändes himla bra. hoppas dom kan skrapa ihop lite jobb åt mig, men de verkade som de iaf så hoppas kan man ju alltid,

Oh jus var på stan i måndags oxå, köpte lite kläder till Affie å en Vinter overall fick han oxå, känns mkt bra.. Nu e jag på jakt efter KAVAT vinterkängor åt Affie.. så sitter å fluktar på tradera , får se om man hittar något, En åkpåse skulle åxå sitta fint men vi får se va man kan hitta.

Snart e de dax för V-ås resan, ska bli himla kul tycker jag, hoppas man hiinner med å träffa alla, UTAN ATT STRESSA om ring, de e fan de värsta jag vet..

RSS 2.0