Fredag idag

wooop wooop som min underbara Jäänet säger hehe .. ida kom mina nagel grejjor, tror iaf att de e de som ligger på posten hehe så ja hoppas..

Well vart å tränat känns br aosm tusan, nu lite skönhetsfix haha.. ja du läste rätt hehe *blink*

ikväll blir de musikensmakt som gäller.. hoppas bara regnet håller sig borta så blir de nog bra :D

nu vila lite med familjen å sen blir de på´t igen


Ha de King

Gymmet

japp, nu e de gymmet för hela slanten :D

Onsdag

God morgon

Å en god sådan de är. LillaHjärtat är på strålande humör å verkar må mkt bättre idag.
Storhjärtat e nog oxå ganska glad för han fick massa "leksaker" i går så e han inte glad ska ja fan stryp han haha

Sjävl e ja på bra humör oxå å de e ju aldrig fel hehe
ska ta en sväng ner på stan i dag å möta en kompis, ska köpa lite tyll tyg till min klänning
som ja ska ha på Bröllopet hohoho.

E lite sugen på å kirra en ny vagn åt Affe,., men vet inte, de e rabbat på ett ställe så e himmla sugen..

mja så får se va dagn har att ge oss i dag

oki eller så

okey , nu har jag gjort mitt sista pass på posten, vikken känns bajstråkigt, men å andra sidan
betyder inte de att ja inte ommer jobba nått mer, för till å mede P på posten sa att de kommer nog finas
utrymme för att få jobba, å de känns himmla skönt

Vi var ju på 18 månaders kontroll med Alfred, och han fick OK i rumpan plus vaccing mot påsjukan å mässling å sånt..
Å nu för ca 4 dagar sen fick han feber 39,5 hade han i 3 dar typ å nu e han helt rödprickig
man kan tydligen få en mild mässling av själva sprutan
vilekt läkaren GLÖMT att berätta. tack för den lixom,,så vi va på jour VC i gårkväll å BVC i dag, å fick redA på att de inte
smittar å de e ju skönt de iaf..

Affe har lite egenheter för sig, kanske de e släng av febern eller sprutan för han e lite extra grinig om man säger så
annars rullar allt på..

Den 25 drar vi med tåg neråt, de vankas möhippa/svensexa samt bröllop.. MKT skoj,, outfit å skor till Bröllop e fixat
kryssning betalt, tågresa betalt,, helt klockrent,,

å den 27 e en viktig dag, har ett möte som jag hoppas ska gå så bra de bara kan, om de gör de kommer de innebära
föränding i mitt å min familjs liv, villet e välkommet..

Jaha å så täningen då, de gr himmla bra, går ju 3 dagar i veckan, vågar inte mer för då kanske kroppen säger ifrån
iofs så funkar den ju fan inte som den ska ändå haha,.,.
viss förändring har skett men kommer inte avslöja nått vidare på de just nu,, lovar att visa sen när de känns som tillrekligt
för att ens visa hehe..

well nu e  de nog dax att försöka göra nån form av middag....


Ha de King

dåligt med uppdates

jaoo de kan man lungt säga men har jobbat natt de senaste fyra veckorna å haft besök av både min bror och mor i olika omgångar, så har inte haft tid å blogg om man säger så.. men nu e de som de e å lite ledighet väntar
resa till v-ås betalt, kryssning betalt, å bröllop inbokat.. hur jävla kul som helst alltså :D

RSS 2.0