plus i kassan

ja vill du ha lite extra dollars, ja de e lätt å sant , va med å tävla lätt  å få nyhetsbrev så kan du lätt tjäna några extra kronor.. KLICKa på BANNERN högst uppe på min blogg eller HÄÄÄÄR

Fredag å kallt

inte mkt har de hänt här iaf, gymmat lite, umgåts lite, sen bra vart hemma å myst med sonen. inte fy skam de inte *s*, börjat kolla på lite jobb oxå, får se om man hittar något, hoppas ju på de iaf, vore kul å få in lite mer cashdollars om man säger så.

Halloween är de oxå, men vem fan bryr sig, firar inte sånt USA skit, nåja lite tv sen sängen skulle ja tro, måste ju orka med morgondagen oxå hehe. man e inte ledig bara för de helg när man har barn ;)

Affe somnade tidigt idag, han va väldigt trött, tydligen hehe men inte konstigt som han har farit omkring här på golvet idag hehe tur nog har han inte fått skavsår på knäna hehe, man får se till att han alltid har byxor på så han skyddar sina små knän hehe.

Testade nya balerina kakorna JUL EDISION haha med peparkaka. såååå jääävla goda,, rekomenderas starkt haha eller INTE för då får jag mera åt mig själv hehe ,, dom e farligt goda tyvärr hehe .

Klicka gärna in på länken här i min LÄNKLISTA på testlagret, sjukt bra sida om man vill ga billiga å pålitliga gravtest, även ägglossningstest har dom, sjukt snabb leverans oxå :D

jahapp ne nu var reklamen slut, dax å glutta vidare...

tudeluu


www.testlagret.se

Jaaa har försökt lägga in en banner på sidan men får inte till de alls alltså, *morr* MEN klicka gärna HÄÄÄÄRR dom har super billiga tester. både äl och grav test, supersnabb leverans så TVEKA INTE :D

Alla gillar vi väl GRATIS grejer

ja precis , nu finns möjligheten för dig att skitlätt samla poäng för attsen köpa eller byta in dina poäng mot fin fina grejjor, allt från present kort på gina eller hm eller ica till armani , dixi eller andra tuffa grejor, smink hårvård, ja YOU NAME IT..

allt du behöver göra är att klicka
HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR och registrera dig, DET ÄR HELT GRATIS

Tidig kväll

Min lilla prns somna 20 min över åtta, jätte skönt för han har vart trött hela dagen, hoppas han är lite friskare i morrn. Så jag ska passa på att gå å lägga mig å se tv i sängen å hoppas man somnar snabbt..

FOlk förändras ALDRIG

nej folk säger att folk kan förändras å de e bullshit, återigen känns de som man blitt anklagad för en massa bajs och får höra de på omvägar villet gör mig jävligt avpissad faktiskt.. ena dagen e de gulli gull å allt e svin bra, sen blir allt bajs å sen blir allt väldigt STELT sen BAJS igen, vafan e de med folk, Nej rensning skall de bli verkar de som,,, de e sånna här saker som får mig å undra om man verkligen ska flytta HEM igen, ibland känner man sig inte speiellt välkommen tillbaka om man säger så å de känns jäkligt jobbigt, men va ska jag göra, kan som sagt inte göra nått mer nu,,, sen är de j skillnad på saker och SAKER ...
En del förstår verkligen inte vissa saker, även om de e glasklart, men men, jag fäller en tår för en förlorad ängel, ja de känns så iaf just i dags läget, men men



De e bara glöma å gå vidare . so it seems anyway


Har vart å gymat, ko hem nyss till en liten en som var trött å ledsen, så lite lällä till honom så somnadehan sen, skönt för han, så han kan bli lite frisk snart, ska själv äta lite nu så man orkar med resten av dagen...




www.testlagret.se

Kika gärna in deras sida :D klicka HÄÄÄÄÄR


Tisdag och VC Med Alfred

Jaa,, vad ska man säga, vet inte om de e på grund av tant röd som humöret svänger eller om de e något annat, hur som helst,efter en snömnlös natt pga av en lite sjukling här hemma och en morgon med husgöra som 2 tvättmaskiner, tömma/fylla diskmaskinen, bädda, utgång med hunden frukost till sonen och damsugning så kom de, de som jag bara väntat på skall komma, "aah men jag jobbar ju".. bara för att jag råka påpeka att man kanske ska ta bort alla skit från barnet innan man klär på honom, men de var tydligen jävligt jobbigt så bajset osm satt kvar på insidan av bodyn vid ryggen fick sitta kvar,,, å nå kom den efterlängtade komentare.. jaja de e väl som de är, men då ska de ske förändringar de vill ja lova...

Jag ligger ju bara på soffan heeeela dagarna å fiftar med fingret, gör de gör de gör de... jomennvisst vi säger så... oj ne nu vart jag ju avslöjad,, sitter ju å bloggar så kan man ju inte göra NÅÅÅÅNTING annat...

aja  nu ska jag göra ordning sonen för en promenad till VC...

hejsvejs


LillKillen är förkyld

God dagens alla kråksångare hehe, eller nått, ja vad har hänt då, hmm i söndags var vi till Alvikarna och spelade lite spel å ömgicks, och de var lika trevligt som vanligt :). Dom berättade att dom skulle till IKEA på måndagen så vi beslutade oss för att hänga på.
Kommer inte ihåg om jag berätta om loppisen men vi gick med vinst iaf haha de känns skit nice :D hade inte alls mkt grejjor med oss hem hehe de kändes oxå toppen.

Iaf vi åkte då till IKEA i går, vart lite senare än vad jag trodde men de funka bra ändå :), vi käkde direkt då vi som sagt kom precis till lunch kan man säga hehe, en strosa vi omkring där och vi fick med oss lite skrot hem  men de känns fint ändå, nu har vi lampor där de behövs, Affe fick en leksak, lite sängkläder vart oxå och gubben fick hjortronsylt hahaa...

Vi var in på skopunkten oxå, men hitta inte nå speciellt, var in på djurmagasinet med köpte nå munhygienben till Kyria, hoppas hon kan bli lite fräschare i munnen hehe.

När vi kom hem börja vi dona me grejjorna vi köpte, sen vart de hockey,, tyvärr åkte lule på pisk i sudden men men, vart iaf 1 poäng.

Idag skulle ja träna men tror ja skippar de då jag e lite krasslig i halsen, kurers sig till i morrn då de e dax för spinning WOHO hehe

Har städat hela lägenheten idag så de får räcka som motion eller ja ska ju ut me Skrotisen oxå på ett tag.

Ne nu vakna sonen...

tudeluu

Carl Alfred Thommy Almqvist

Jag ÄLSKAR verligen att vara mamma





Älska Min man och son över ALLT annat.


Sunny Sunday...

.. eller inte hehe de snö som kom igår är ett minne blott i dag då de regnar å e grått ute men men.. hehe ja affe har sovigt halvtaskigt i dag så man är lagom sliten idag, var ut till Alvikarna en sväng i dag, var trevligt som vanligt, bestämde oss för å hänga på till IKEA i morrn.. WOHO kul kul. sängkläder ska köpas iaf hihi.. å sen får vi se va man kan  hitta för skojj :D

Vinter Tider

japp då var vintertiden här å de känns.. helt plötsligt är de kallare å kyligare, för att inte tala om mörkare såklart.
hujja, e nog lite tröttare än vanligt med hehe.. men men..

Loppis å lite annat

Ja loppisen gick hur bra som helst fick mer sålt än vad jag trodde, mitt skit är nån annans guld haha, fyfan de trodde man inte.. Affe var helt uktinderbar,skötte sig helt utan anmärkning,

älskade unge, man kan ha med hanöverallt utan att han gapar å e ledsen, han e alltid så snäll..

Ja de känns verkligen inte som förut , allt e helt skevt, allt känns så långt bort, växt ifrån eller va man ska säga, vette fan känns skit faktikst, men vad ska ja göra, har gjort de ja kunnat men men. de e väl bara gilla läget IGUESS..

Kom att tänka på de nu när man fått in en liten summa pengar, så kanske man skulle hova in pengar från folk som e skyldig en pengar, vart ju nån slant när vi var på semester bland annat, men men...

NU blir de lite pizza, hockey med familjen innan mannen min åker å jobbar, Jag å Affe ska mysa i soffan tills vi somnar i princip hehe men de funkar de med..

Bye alles..


En ny blogg VÄRD att Kolla in

Jajjemensan, har ju fått min gubbe till å blogga, så här kommer den länken
Don´t Ask, It Hurts


Äntligen Fredag :D

en god morgon även idag, LillePlutten vakna när pappa kom hem dvs 8,30 :D himla skönt faktiskt hehe.
ehm nu har vi ätit frukost å snart bär de av till gymet, ska bli skönt å göra sig av me lite frustrationer..

idag annars då mja försöka jaga rätt på pengar som folk e skyldiga mig, får se hur de går, man kan ju hoppas man får tbx de man ska .. men men
sen ska vi till Arcus å ställa iordning, de ska bli kul de med :D


Och glöm inte att kolla in denna sida KLICKA HÄR Samla LÄTT poäng för att sedan få designer väskor eller smink, presentkort och massa grejor, ALLT ÄR GRATIS

Det är synd

ja de e synd att allt inte är okey, man kan inte göra så mkt mer,, bollen ligger inte hos mig längre.. men men som sagt kan inte göra mkt mer...
Tur e väl att man har sin familj så man inte står helt ensam ute i kylan nu när vintern snart knackar på dörren...

Kom på en sak, iofs så har jag alltid vetat detta, man ska verkligen inte ta något från någon på nått sätt alls.. oj de lät konstigt men man ska ordna allt själv, inte låna eller få eller så av någon eller nått annat, de kan aldrig bli fel då om man gör å fixar allt själv... Sköt dig själv å skit i andra, ja de fick precis en ny inebörd/mening för mig...
Well sleept Tight fu**ers...

sängen nästa

Gratis mode och mer mys

Jajjmen ännnu en klockren sida .. klikcka HÄÄÄÄR och bli medlem NU för att gensast samla poäng LäTT OCH GRATIS för att få fina gåvor :D

Woopa.se

Tjenis. kom precis över en jätte rolig sida där man kan tjäna sig en lite slant på väldigt enkla sätt.
Sitter man ofta vid datorn så Why not lixom.. klicka HÄR å registrera dig snabbt och enkelt, du som blogar kan tjäna pengar på att nämna och göra reklam för sidan vi din blogg, DE E JU KANOON :D

Dagens bravader

Vaknade idag när gubben kom hem. hörde i sammaveva hur sonen börja kvittra i sin säng, de betyder att han sovigt till 8,30 . wpooohoo de var skönt må ja säga, vi gick upp å börja styra upp en frukost,, vid 11 snåret var de dags för en tupplur hehe...
Vid 12,30 väckte jag gubben min för jag å Affe skllle på stan,, Himla trevligt å ta en mysig ficka me en god vän, som jag läste nånstans, lever i nuet, tar varje dag som den kommer å skiter i folk i allmänhet, bara dom som e mig nära är nått att bry sig i.. känns himla skönt de med fakitkst,, trivs fruktansvärt bra i min vardag med min lilla familj,,

Så blir de till att dra iväg å hämta ett bord på en stund, sen e de hockey som gäller..  Luleå - Timrå . .
får se om de blir nån vinnst denna gån :D man kan ju hooppas de iaf hehe

I morrn blir de gymmet, köra stenhårt. sen blir de till å dra till arcus å fixa ordning för lördagen.. WOOHOO
De ska bli intressant hehe.. hoppas man blir av med en massa...

Ne ha de gott alles.

Å ni andra .. hmm ja,, gör vafan ni vill

Innan man lägger sig

tänkte lämna ett lite inlägg innan sängen,
Fick trevligt besök här efter att jag och Alfred vilat lite, Gubbens syrra med familj kom på besök, HIMLA trevligt var de :D, Svägerskan köpte sig ett par örhängen, hoppas dom känns bra :D
Fick även 10 böcker sålda, fast de var en kompis som köpte, hehe har redan tjänat 200 spänn å vi har inte vart på loppisen ännu .. haha svin bra juh :D

Sitter å planerar va jag ska köpa i julklapp till gubben min å även va han ska få i födelsedags present..
SPÄNNANDE,, är ute i goood tid jaaag vet hehe men hellre de än å stressa i sista minuten lixom hehe

Just de, hade ett svin skönt spinningpass idag, svettades som en gnu, var med på alla runnnings och alla höjningar YEY till mig, fan va gött de känns .. nackdelen e väl att man blir så jääävla hungrig efter ett spinning pass hehe men men de hör väl till i guess...

Sitter å kollar på fråga olle dokumentären, handlar om att man för könisar när man e utomlands...
var såå jäävla sugen på å åka på solsemester, fy va skönt de skulle vara.. haha men inte skaffa sig könisar dock men ja, bo trevligt, äta gott, sola å bada å shoppa,, de hade vart fint de

MMM DRÖMMER MIG BORT hehehe :D


Utveckling inom komunikation

Hehe ja kanske inte e hjärkirurgi direkt men förr i tiden så gick man till den man ville prata med, sen skickade man brev, sen kom telefonen, mobiltelefonen, e-mail, msn, hemsida, Facebook, men alla verkar kommunicera mest med varan genom sina bloggar, de e rätt facinerande de e som en ytterligare etapp av lathet, lite ångest kanske man kan få av de eheh.

ja de var en tanke som slog mej bara, nu har ja inte tid å skriva mer,, ska jaga rätt på min son hehe

Mitt i veckan

mitt i veckan, shit de som kändes som fredag igår, hehe men men... 1 dag närmare lördag iaf haha då e de loppis dax, som ja sagt tidigare, kul att göra nått annat även om man kommer hem me allt sitt skräp igen hehe, men men,

Affe, ja han virvlar omkring  på golvet å sliter i allt  å klätrar på allt hehe, sötnöten, han får i princip göra va han vill så länge de e säkert och att han inte gör sig illa. Finns ingen anledning till  å sproinga efter han  heeeeela tiden å tala om vad han inte för göra hehe för då kryper han dit i raktet fart istället hehe..


Oh just , haha har fått min gubbe till å Blogga oxå, de e rätt kul :D får se hur aktiv han är med de,
Idag står de SPINNING på schemat :D ska bli kul, ska försöka med fler resningar denna gång. OH va nice hehe
Annars är de en promenad till nån lekpark med affe så han kan få Gunga lite, sen promenader me hunden oxå.

Nej lite kläder nu...

En trevlig kväll på landet :D

JApp nyss hemkommen från landet, dvs Alvik, där bor ju Gubbens syster med familj, Idag hade vi Gubbens bror med oss, mkt trevligt, fika och spel, himla mysigt faktiskt...

BTW Grattis Conny, som fyller år idag :)

Jaha annars e väl allt "som vanligt", konstigt men men så är de.
var en sväng till gymet oxå idag de var himla skönt
i morrn blir de SPINNING hehe igen... haha
de e nog lite kul med spinning ändå. man får ju som pressa sig som faaaan å vi ska inte tala om hur ont i äset man får haha, om jag ska hålla på med spinning OFTA så lär man skaffa sig sånna blöjbyxor haha asså sånna cykel byxor med vadering  ;D

nåväl dags för att lägga sonen, han har vart uppe på övertid hehe men men..


USA i ett Nötskal



Knepiga Lagar i USA




 

Arizona

Det är förbjudet att skära ner en kaktus och man kan bli straffad med upp till 25 års fängelse.
Den som stjäl en tvål måste tvätta sig med den tills den är helt slut.

Kalifornien
Man får inte ha på sig cowboystövlar om man inte äger minst två kor.
Man får inte slicka på paddor

Connecticut

Det är olagligt att gå baklänges efter solnedgången


Kansas
En kvinna får inte köpa en hatt utan sin mans tillstånd


Minnesota

Man får inte korsa statsgränser med en anka på huvudet.
Att sova naken är strikt förbjudet


New York
Man får inte gå omkring med en glasstrut i bakfickan på söndagar.
Förbjudet att gå i tofflor efter 22.00


Ohio

Det är olagligt att supa en fisk full


Texas
Olagligt att sälja någons ögon


North Carolina
Det är olagligt att plöja ett bomullsfält med hjälp av en elefant


South Carolina
Hästar får inte förvaras i badkar


South Virginia
Det är olagligt att ge eller ta emot oralsex


Florida
- Det är förbjudet att kvinnor somnar under en hårtork
- Om en elefant står fastbunden i en parkeringsautomat så är parkeringsavgiften densamma som om det vore ett parkerat fordon.


Hawaii
Det är förbjudet att stoppa mynt i ögonen på någon


Frostig Tisdag med solsken och blå himmel

Vakna till en lite ledsen Affie, ville inte sova längre så han fick komma å mys med oss lite, sen fick han gå upp med pappa så jag kunde få vila lite till, men vaknar då av att han har klättrat upp på sängbordet, står å bankar med mina glasögon på ett glas som står på sänggaveln,, haha jäkla unge säger ja, hehe 

Affe på framfart :D  Bendy little thing hehe  

Saknaden e besående, de e tungt, jobbigt och ledsamt när man tänker på de, men ändå i allt elände så har allt blitt bättre för alla känns de som, ALLA har de BÄTTRE nu än innan och de var ju de som var tanken, tror att vi lyckades fint med de och de känns jääävligt bra..

   


Lite bilder på gosedjuren där oxå :D
ja idag blir de väl mer rensning inför helgen om man säger så, blir ju en heldel om man säger så haha, får se hur de går sen eller om man rensat i onödan haha om de ens finns nått sånt, "rensa i onödan". Annars blir de en tripp till gymet senare, och även en tripp till AlleBalle står på listan. Nu fick jag hjärnsläpp som vet inte vad jag ska skriva mer så de får väl räcka


TEST


Ja vad ska man säga

vette tusan alltså.. men de är som de är om man säger så..
Orkar inte ens bry mig i de något mer just nu, får se hur de utvecklas.

Har iaf gått igenom ALLT, hittat massor man kan sälja på loppis haha, fan va skoj de ska bli, eller ja tror de iaf hehe. hoppas man säljer alla saker så slipper man släpa hem de igen hehe men men.
Man får komma ut å göra nå annat för en dag iaf å de  e ju kul, hehe
så håll tummarna nu.
Sorterat å rensat piercing smycken oxå för tänkte sälja av de med.

Tv:n och Kaffe Maskinen med, ska ta bild på de nu å fixa nå lappar.



BER SÅ HEMSKT MKT OM URSÄKT

japp lite klarare, eller ja vette tusan för de känns som att jag aldrig skulle göra så,aldrig vara så otacksam,  men jag var ju inte där i helgen så det är som det är,

spelar ingen roll om jag säger att vi gjorde de och det, vi var inte där när ni var de i helgen så,,..


BER SÅ HEMSKT MKT OM URSÄKT FÖR ALLT

Måndag och jag vet fortfarande ingenting....

Inte ett ord inte ett livstecken WHAT SO EVER,, vafan, hur ska jag vet?! försökt be om ursäkt om de e nått man ställt till med, men inget får man veta VA FAN lixom..

nåja kan inte göra så mkt tydligen , MKT tråkigt mp jag säge...

Jaha börjar rota i föråd å gammla lådor, hitta en massa man kan kränga, har typ 1000000 dvd filmer som ska bort, bebiskläder, en "lurv"rock, lite skor, nå lampor.. SWEEET hehe får se hur man kan få bort de :)

Gubben kör Rosa Bandet Kampanj nu, Är inte riktigt säker på hur de funkar men tror han skänker en slant från varje piercing till bröstcancer fonden :) Å de e ju kanon de :)

Idag blir de lite halv lungt skulle jag tro, iaf tills i kväll då de blir box och core :D hah DÖD i morrn, finns iaf risk för de om man säger så hehehe

vakna å är fett irriterad STILL

ja asså vafan e de som händer igentligen... fett irriterad har fan inte kunnat sova, inte fått nå svar på nått, så ja lite av pissad fortfarande om man såger så...


VAAAA FAAAAN HÄÄNDER

helvetes jävla piss alltså...

jaja ORKA kanske man ska skriva å GE UPP ALLT...


Fett irriterad

nu vet jag inte om de e mig som de e riktat till till 100 % MEN iomed att de bara är vi som vart där *vad jag vet* så är de ganska övertygande att de e mig de menar,.. att blogga om de innan man tar de med personen ifråga är jävligt dålig stil, speciellt om "denne" har filosofin " är de nått så säger ja de direkt till personen i fråga", men så är inte fallet just i detta, å de blir ja så jäkla sne på,...

Skulle aldrig i hela helvete göra något med flit, vi gjorde apmkt å mer där till, glömde vi något är jag väldigt ledsen för de, de  var verkligen inte med flit, men ja, jag vet ju inte till 100% om de e mig de gäller å är de inte de så ber jag om ursäkt för detta inlägg oxå..

men just nu känner jag ilska, besvikelse , är rent av ledsen faktiskt......

Dags för en uppdate kanske

De var väl ett tag sne man skrev, hmm vet inte vad man ska skriva heller egentligen men here we goo

jaa var ju på BH party de var himmla trevligt. köpte mig ett sett där, har inte betalat än , måste vänta på löning, himmla fint å jag hoppas de sitter lika bra som de ser ut att göra.
Affe växer å frodas , han charma alla som var på bh partyt hehehe han var ju ensam kille där :P
men han somna snabbt då de var mkt å hålla koll på hehe

ja annars har de vart  hockey, hockey spel, goda middagar med vänner, gym å box å spinning, promenader, avsked, sorg, även lite tjaffs, men så e de ju i ens vardag

Söker jobb förfullt eller ja kollar om de finns nåt å söker de som går, framför allt i v-ås trakten så får vi se om mankommer dit snart. vore sååå nice om vi flyttat till sommaren, men man vet ju som aldrig hur de går så vågar inte sätta nå datum, de blir när de blir helt enkelt,

Ja å så fyller man år snart, önske önskelista

Nytt Shampo å balsam *Duo pack DUMB BLOND TIGI750ml´s flaskor*
Ny Mobiltelefon *Sony Ericsson AINO vit*
En Icurl
Kläder *har iofs beställt lite men mer mer mer*
Nya glasögon *desigan sina egna.. woho*


fick förfrågan igår va man önska sig , visste inte att i min ÅLDER att man ens fick ösnka sig hehe, men sen e de lite dyra grejjor i min lista så vette tusan hehe men men drömma kan man ju få göra.

Ja annars då.. hmm
Vintern är på intågande, de e kallt ute och inne, men ändå mysigt.. gosa med hela familjen.
Julen knackar väl på dörren snart oxå, får se va som sker då, fått erbjudande iaf känns kul, slipper man sitta hela julafton ensam då Gubben jobbar, iofs e ju affe med mig men ändå.

måste ladda upp bilder oxå. men ska orka tömma mobilen och systemkameran först. JOBBIGT haha.. jaja
hur ser de ut framöver då hmm

freda gym, Lörda Hockey  och eventuellt middag ute, Söndag Gym, Måndag Box och Core, tisdag BYTA TILL VINTERDÄCK, Onsdag Spinning,

E väl de som ja kan komma på just för tillfället...

Dagarna bara går å går

Ja de var ju ett tag sen man uppdatera, men man hinner inte alltid , å de har hänt en hel del
saker här om man kan säga så.
I måndags var de speciellt tungt för oss här hemma, känns som de var speciellt tungt för mig
kommer aldrig göra samma sak igen, fy säger jag bara.

I Tisdags så var vi till bvc med affie, han väger nu 10,4 kilo å är 71 lång:D
shit va han växer..
känns som de skulle passa in med ett syskon snart:D, jag e iaf sugen på en till, men vi får se hur
de blir med de.

Vi försöker även sälja av en tv, får se hur de går, får man in lite extra slantar, inte helt fel
de heller hehe,

hmm ja kommande grejjor.
fredag gym å BH party *var ju på spinning i går... mitt arsle skriker idag haha*
ikväll blir de hockey iaf.. Lule - Dif
i helgen vette tusan, gubben jobbar ju så de blir väl lungt i guess, men man får ju se

Är lite shopping sugen, vill handla åt affie hehe å till mig själv men de finns ju tyvärr inga
pengar just nu till de så de får vänta lite hehe men men.
man borde egentligen börja handla julklappar oxå, men de får man väl ta senare de men iguess hehe

nehe om man  skulle hänga lite tvätt kanske, plocka undan en aning  :P


Yeyy

OKey mina kära läsare hehe eller ja fluktare kanske man skulle säga :P
Här leker livet vidare, Affie blir bara större  större, han e snart 9 månader gammal..
tiden bara springer iväg alltså, jisses snart går han väl i skolan.. hehe nåväl..

Vart på gymet i dag, himla skönt. kom hem till en sovande son å gubbe, hehe fick dom vila lite, känns ju skönt de :)


ja ne de leker vidare här.
allt känns lite bättre hela tiden å de e ju inte fy skam

Jahapp

då har mans ökt lite jobb igen.. KANON,, haha hoppas man kan få nått..
hoppas gubben me får napp :D vore GULD

RSS 2.0