Nyårsafton

japp de e de minsan.. sitter å myser i soffan hära, åt gott med gubben min innan han for till jobbet.
I morrn har jag BF :D verkar som att jag kommer få en 09a iaf :D vilket jag tycker är bra...
som en go vän sa till mig, hellre först ut än sist ut :D mkt visa rd tycker jag :D

har inga känningar än , så vi får se när den lille herren kommer kika ut :D...

tänkte på en sak, tänk om alla ul å så visat helt galet å de inte är en kille där inne, å ut kommer en lite tösabit, va chockad man skulle bli då, dock minst lika lycklig men ändå hehe.. snacka om surprise :D

mjaha.. ne fortsätta se lite tv kanske.. eller rent av lägga sig.,. haha jag e fan trött.. orka fira in de nya året lixom ;)

Julafton

då har julafton varit  ännu engång. och de var ngo den bästa på långe tror ja. Pjamas heeeeela dagen. julstök å julmat med gubben innan han skulle fara iväg å jobba, vi mös i soffan hela dagen å bara hade de gott. Hundarna har haft de mysigt dom med..

Å vad de gäller Affe så har han inte kommit ännu hehe. han har utegångsförbud i en vecka till :D

Julskinka och janson

ja igår bar de av ut i julhandeln haha fy va folk.. de gick bra å handla men folk här kan fan inte köra bil.. de e fantastiskt hur dååålig dom är hehe. men men..

idag då så har vi städat lite, jag har tvättat lite å sen kockat ihop janson och en skinka tills i morrn..

vi har gått omkring i pjamas heeeeela dagen idag hehe svinskönt :D.. blir mys framför tvn idag å ett bad :D

Känns som man bara går å väntar nu

jahaapp.. nu e de bara 13 dagar kvar, å de känns mest som man bara går å väntar på att något skall hända hehe.. men dagarna kommer nog gå fort nu, de e ju jul å mellandagar å sen nyår, sen e dagen D här hehe.. får se hur länge junior vill stanna inne :)
tyvärr så känner ja inget som skulle kunna betyda att de e på g heller.. fast sen vet ja inte vad ja ska känna heller hehe..

Min gode vän fick sin bebis igår en liten tösabit vart de himmla söt ..

Till Salu

Ap snygga Artful Dodger jeans Strl 34
750:- plus porto

NU börjar de bli spännande

jaa nu e de inte alls långt kvar *iiiih* hehe men de ska bli kul att få träffa den lille bebisen som växt å bökat omkring där inne :D
ska 0xå bli kul å se när han behagar att titta ut :D .. hehe fysatinge va vuxen man börjar bli nu.. de e bara villan som fattas,, vilket kommer komma inom en snar framtid iaf, om vi nu får de att gå som vi vill, men de brukar vi :D

jaha vafasiken ska man skriva nu då.. hmm hehe de e ju inte smkt mer som händer.. ligger ju mest å väntar på att bebis ska komma hehe

MVC besök samt föräldrargrupp

var hos BM i morse å kollade så allt var bra. de mst intressanta e väl hur mkt man gått upp. 16 kilo ungefär å jag har ca 2 veckor kvar. inte så farligt, var helt ok enligt BM, sen har mna väl inte vart speciellt nyttig heller om man ska vara helt ärlig ;) . men jag har inte kunnat röra på mig som jag har velat heller. fått ont i magen om man gått för fort å för länge så min promenader har ju som fåt semester hehe ska bli skönt å kunna prommenera ordentligt sen :)

är hemma en kortis nu för att sen återvända till mvc för föräldrargrupp, förlossningsfilm i dagå de ska bli spännande hehe har ju dille på sånna då de ska bli intressant . . .

GRATTIS Blivande Fru Lanz och Herr Lanz



FY FAN SÅ ROLIGT..
TOK GRATTIS TILL ER BÅDA:
NI PASSAR SÅ OTROLIGT BRA TILLSAMMANS
SER FRAM EMOT ERAT BRÖLLOP :D

Lördag å Söndag

jaaahaa.. Lördag bestog i helhet av att få skinksatan klar haha.. tog över 6 timmar, skinkan var stor å nästan helt rund hehe. men ack så gott de blidde *mumms* och ja jag vet att de e lite väääl tidigt, vi brukar normalt inte göra skinkan förrens dagen innan julafton men nu e de ju så att de kanske inte kan bli så utifall Affe bestämmer sig för å komma. så i år var de dispens *eller hur de nu stavas*..  såg lite på sjärnor på is oxå.. rätt kast program men fanns inte mkt annat att se på...



Söndag
jaa idag har jag packat bb-väskan. har inte lagt ner allt men hoppas de blir bra de ja fått med mig, känns rätt bra iaf . Det är ju trotts allt bara 25 dagar kvar , å Afe kan ju som bestämma sig för å komma när som helst hehe.. inte för att jag känner nått speciellt ännu men jag vet ju inte om ja ens kommer känna nått, haha ja eller så kanske man kreverar för de man känner massor .. haha..

Torsdag

Jahapp. tö tö tö tö å plusgrader.. inte alls nå skojj. vill ju ha kallt klart å snööööö.. men nee.. men ska man tro vädret så kommer de mer snö på måndag så e hoppas jag ju på hehe :)




jajust var ju på hockey i tisdags, de var himmla kul. förut att de var massa fortisbrudar där som intw var där för matchen å den saken var ju säker, fick typ 5 sparkar i ryggen, sen kund dom inte stå eller sitta som folk utan satt som apor på ett räcke. dom föll ner på mig å tyckte jag var grining av mig bara för jag fick en lite fortis i huvet.. jaaaaa de var ju skit kul morr spott å frääääs lixom.. men men. vi vann iaf ..

wooohoo 3 poäng till luleå

var en sväng på stan med gubben min idag. fick lite gjort, kändes skönt å få lite motion, hehe de börjar ju som bli lite halv tungt nu mera. *s*

...........

tog några bilder igår tänkte bjuda på en...

Magen

Hockey och 30 dagar kvar

jajjomensan.. nu e de bara 30 dagar kvar till beräknat datum .. spännande :D:D:D

ikväll blir de middag på stan sen e de hockey ikväll. ska bli himmla kul :)

RSS 2.0