Sator va varmt de är

Jaaa nu e de ju här himmla varmt men men man ska inte klaga i guess.. vi var en sväng till Täby Centrum idag, de var ju trevligt,,,, ända tills ja sa att ja ska minsan köpa MORFARS BRÄNNVINSOST å kex, "ne men de köper vi inte här för de finns på ica hemma".. i min slappa apröv att de gjorde, varken osthelvetet eller kexsatan fans på skit ica... så nu e jag sur å grining, utan ost å kex å på toppen av de ASHUNGRIG......

Sista Dagen

Ja idag så e de sista dagen.. vi har spelat golf i dag på Hälla golf, jag å Rikard vann ., hahaha BÄST lixom hihi sen så skulle mor min bli tattuerad, å de vart hon sen var de lunch eler ja snarare middag hehe tiden sprang iväg så pass att kl vart typ 17 eller nå sånt hehe...

sen for ja runt som en dåre å tömde lägenheten på hammarby på våra grejor å hämta hundar, sen förbi mamma å hämta grejor där å sen till Jänet för å Chilla lite innan vi skulle fara till Sthlm igen.... när vi ni kom till sthlm vart de bad i pooooolen direkt , sååå jääävla nice asså hehe :P

Nu e de chill i soffan å sen sängen, men ja e nog lite hungrig... hehe eller kanske inte...

Å så Festivalen igen å IKEA haha

hehe ja vi shoppade lite idag, hehe jag å gubben å lille Affe tog me tant  Jäänet å shoppa lite på hälla, vart lunch på IKEA.. MYS MYS * gubben pössas me Rikard :P * hehe sen var de dax för Gubben att jobba igen.. 2 piercingar var de dax för. Jag å jänet drog å hämta hennes gubbe från praktiken, gled förbi DONKEN, lillebror ville ha käk å Jänets gubbe lika så...

Sen efter folket vart piercade så skulle vi ner på Festivalområdet men vi kom iväg så sent så de var värdelöst så vi for hem å sov istället hehe men de var helt okey ändå :P

TorsdagsMys i V-ås

Ja å så var vi tbx i vås.. vi åkte till sthlm å sov, helt jääävla onödigt men de visade sig att vi hade en hel lägenhet att sova i som står hellt tom.. haha tack för den lixom haha men ja nu har vi iaf nånstans att vara... SKIT SKÖNT verkligen, hundarna kommer få de hur bra som helst där. å vi oxå...

Var ner lite på Arosfestivslen.. var mkt trevligt, käka langos, trängdes med folk, kolla på prylar å så åkte vi lite karusell hehe har nog inte skarttat å haft så kul på MKT länge,,, helt klockrent....

Tripp till V-ås ,onsdag,

Ja de vart en extra tripp till v-ås . Tony fick massa jobb å göra så de blev en till tripp.. men de var kul
Liten å hennes gubbe fick sig en tattuering å litens syster en piercing....

orkar inte skriva så mkt mer om de.. hehe jag sprang mest runt me mamma på stan moster var ju på besök så passade som på..

Tisdagen

jaaa idag vart de en sväng till Täby Centrum, var mkt trevligt. inhandlade dock inget speciellt men de var kuligt att göra nå annat.
I morrn bär de av till V-ås , Tony har fått lite jobb där, jätte kul... tänkte passa på å gå med mor min å moster på stan då.. tar såklart med mig Alfred.
Sen kommer jag nog fara hem till Liten ¨å kolla på när hon ska tattuera sig :)

Min Älskade lilla son har badat idag igen i polen å de verkar iaf som att han gillar de :) hehe han e så söt. Världens bästa lilla kille  *tokälska*
Nu ligger han å nannar för natten, dock kommer han nog att vakna snart eller ja på någon timme iaf å vill ha mat så vi fårväl se hur de blir.. sötnöten..

ne nu ska ja kuckilura vidare i soffan

Peace Out

Bränna

haha i morse runt 10 så badade vi i polen en sväng å de var så nice.. lille Affe var oxå med å bada....

å nu på kvällen känner man av de haha har fant bränt mig på ENA axeln haha
ohyes..

Lillskruven sover nu å vi ska väl slappa i soffan med en kall en :D.. cola till mig dårå hehe

Huvudstaden

Nu så har vi kommit till Sthlm och Täbe, de känns jätte skönt.
Har haft de hur trevligt som helst i västerås å kommer nog få minst så treligt här i sthlm, vi skall tbx till v-ås på torsdag å hälsa på min moster som ska till min mor :P

men nu orkas inte uppdatera mer här nu när de e så fint väder ute hhehe..


tjolahopp pillesnopp

Västerås ÄNTLIGEn

ohyeahh haha äntligen.. resan gick super bra, inga bekymer alls. så de finns inte mkt att säga om de, väl i södra delen av vårt långa land så landade vi i sthlm hos svärmor, mkt trevligt, vila lite fick lunch å så sen bar de av till Västerås till Min mamma.. som vi nu bor hos lite, hehe mkt rööörigt eftersom inte Bamse gillar Bosse speciellt så dom får turas om att vara instängda i ett rum, men de går väldigt bra faktiskt.. tror bosse gillar att vara lite ifred faktiskt

Gubben har gjort 3 Jobb.. tattuerat alltså... alla e supernöjda även om VISSA *s* inte klarade av att göra hela hehe men men.. e annan gång d¨å ehe
Förhoppningsvis kanske de blir lite fler jobb sen,, dryga ut semesterkassan lite hehe närå men han vill ju jobba så hoppas på nå mer iaf :)

Midsommar var helt klockren, de känns iaf att man e VUXEN på riktigt haha,, vi var hemma till 22 tror ja hehe men vi hade grymt trevligt, go mat å trevligt sällskap TACK ALLA

Idag blir de slappa slappa hjälpa mamma å städa lite, hälsa på Min farmor..

Men YES :D

Woohoo äntligen  är de semester tider på riktigt ,, ahh ser fram emot 10 timmar i bilen med min underbara lilla familj, ska bli super trevligt. Vi kommer att landa i morrn bitti I Vårby Gård STHLM, bara över dagen sen bär de av till min mamma i Västerås, OHHHH hoppas de går bra med hundarna för då bor vi hemma hos henne, annars blir de inte så mkt tid i Västerås tyvärr för då måste vi sova i STHLM med hundarna..  men men så kan de gå när man har djur, å de e e ju inte alla som vill ha två håriga bestar hemma hos sig, Nåja de ska nog gå an skulle jag tro. Saker å ting har ju en tendens att lösa sig.


Men innan man åker så hoppas ja min paket från bubbleroom hinner komma, å sen ska jag till gymmet innan, far dit nu vid 11, sen blir de till att packa in i bilen samt åka förbi affären å köpa hem nå färdkost, oh just får inte glömma att ta med några bluray filmer som ja kn se på i bilen :D


Nu e de nog dags för lite frukost iaf å sen e de dags att byta om J


Känslor

När jag hör vissa låtar så får jag kalla kårar å plötsligt börjar jag tänka på alla jag älskar å håller varmt om hjärtat,  Just Nu Ane Brun, True colours.. Och genast tänker jag på Alfred å hur mkt jag verkligen älskar de lilla livet, de e nästan så att de kommer tårar, hemskt egentligen hur musik kan beröra en på de sättet och så pass mkt, Gud förbannat om de skulle hända honom något, jag skulle seriöst dö,, ,


KÄRLEK




Även mina fantastiskt starka känslor till min man bubblar upp, ibland glömmer man av hur man egentligen känner men när man som nu kommer på så e de så härligt, man blir nästan nykär igen, tyvärr e han ju inte hemma just nu då han jobbar men , får mysa med han i morrn, Älskar han och Alfred mest av allt, låter kanske klychigt men så  e de jag känner iaf


Peace Out


Nytt Utseende


Japp har ju börjat på gym, känns hur skönt som helst. Så hoppas man hinner komma lite i form innan semestern, visserligen e de snart så kommer väl inte synas så mkt men jag kanske iaf känner mig smidigare å mer fit än innan så att säga :D

Så funderar jag på en ny frisyr, jag håller iofs på å sparar till långt hår men bara för de så ska man ju inte sluta klippa sig, jag behöver toppa mig oavsätt så då kan man ju kanske slå till på en liten frisyr i den längd man har, man behöver ju inte se ut som fan själv bara för man håller på att sparar ut håret, De e ju bara inse att håret växer mer om man toppar de var 3:e månad, så tänkte försöka med de framöver...

Å så hoppas ja att "min nya" ska läka snart så man kan  göra klart den, vill ha den färdig innan man far ner på semester, så man kan bada å så, haha om inte annat fixa flera :D


Ja å förhoppningsvis då kunna fira midsommar me min Jäänet :D skulle va så jäävla kul,,,, btw VET att medlemsavgifter är WAY OVER DUE , men jag ska försöka fixa de så fort jag bara för  chash dollars, har haft grymt dåligt samvete för att de inte blitt betalt å de ber jag såå himla mkt om ursäkt för..

Jahapp  å Alfred blir bara större å större, å snart kryper han också tror ja, han e så duktig så.. smakisar har han ju fått börja med eller ja nu äter han ju faktiskt lunch å de går så fint så, hans favvisar e nog morot å potatis å palsternacka skulle jag nog vilja säga J

Alfred har ju också fått en ny bil stol, så nu e han en riktigt stor kille hehe.  Å den ska han få å ka i på semestern, så han får åka bak nu med mig J får man lite sällskap :D haha mkt trevligt


Ne återgå till vardagen


Peace Out


Semestern närmar sig

Jaha nu e de så där dåligt me uppdateringar i bloggen igen men vem ids blogga när de e så fint väder, ja inte jag iaf hehe. Ja vad har hänt sen sist. Alfred har blivit vaccinerad, han var super duktig, vart inge febrig eller nått efteråt som en del barn kan bli tydligen, han var helt som vanligt.. möjligen lite mer trött än vanligt men inget nämnvärt.

Ja gubben har ansökt om en vecka till semester så om de går igenom jobbar han en vecka till tror ja de blir sen e de semester, då planeras midsommar i västerås å Limsta . Ska bli himla skoj. Vi ska även plocka upp Affes nya vagn :D. Jag hoppas också på att kanske komma till Gröna Lund, ville ju de förra sommaren men då var man ju gravid så de var ingen ide då hehe..

Ja nya utsmyckningar väntar.. WOOHOO:..


Ohh btw Jätte gratis Camilla å Peter å Max till ny tillskottet Victor :D

På morsdag kom han, vilken morsdags present alltså hehe.. Shit.. GRATTIS...

....




Affe , sötast i världen. *mamma älskar dig*


KÄRLEK :D


RSS 2.0