Ha den äran min älskade son

jajjemen, lillkillen har blitt 1 år, idag,, fan va tiden går fort, min lilla bebis är ett år redan å så börjar han på dagis på tisdag., hehe ja  nu e man inte mamma ledig längre nu e man förälder :D hihi

till en inte så spännande dag

ne magsmärtor å kass mage, inte nå skojj kombination heller, har inte gjort mkt idag inte, mest försökt å inte börja gråta då kramperna kommit å gott.. blää..

Stressad? viktnedgång? viktuppgång? hårdträning?

Ja de enda som passar in där e väl träningen, tränar ju betydligt mer nu än förra året vid denna tid eller ja nånsin faktiskt, å vet inte om de anses som hårt, de blir väl mellan 5- 8 timmar i veckan. är de hårt? eller?

ja jag vet inte vad de e som e fel men nått e de juh, nåväl, får väl söka hjälp om inte annat, ska iaf kolla upp de så man vet säkert va som e fel. om man nu ens kan få ett säkert svar på de, hoppas iaf, jobbigt å gå å tänka på de om man säger så..

nåväl, tv nu, eller ja ska ta upp sonen först han e lite lessen hör ja...

Första Januari 2010

Gott nytt år alla goa å  glad, alla andra idioter kan dra :D hehe japp goa ord såhär första dagen på året
, i år skall ingen skit tas av någon, ingen skall trampa på mig, trampar du på mig trampar jag tbx,
och jag garanterar att du får mer ont än vad jag får, du är en fisi rymden i jämnförelse


Okey Skit i er pissråttor nu, och vad har hänt hmm, ja en yber trevlig jul, ¨å minst lika trevligt
nyår på trädgårdsgatan, Har haft de skit bra , eller ja hela familjen faktiskt, och för
en gångs skull har man inte ätit sig spymätt, lyckade säta lagom av allt.
Fick även tid för lite Body Pump och core, känndes skit bra, inte lika mkt ångest över hur mkt
man stoppat i huvet hehe
 
Älskade sonen har sett sina första raketer å firat sitt första nyår, han var vaken hela undwer
hela fyrverkerishowen :D tog lite bilder osm ja tänkte slänga in sen.

Detta året som varit har lätt vart de bästa året i mitt liv, Affe kom ju å inget slår de, detta året kan inte bli bättre
men iaf lika bra, men då krävs de nog en till bebis, å så långt vet ja inte om vi planerat ännu hehe, Lille Alfred ska ju precis börja dagis
och jag tänkte börja jobba..

Well nog om de då hmm, träningen går vidare, de e lite tort med de just nu då de e stängt ålite sånt
men sen e de full rulle igen, absolut,
hmm nu ska ja mysa vidare med min son

Ha de gott alles. '


RSS 2.0