Fredag å leeedig

eeeyh fyfan så skönt de känns å va ledig, speciellt när man trodde man skulle jobba ikväll med hehe..

well en liten semester börjar vi planera, en liten tåg tur med familjen, kommer bli himmla trevligt..

annars e de fullt me jobb, SKÖNT som fan.. älska rmitt jobb, ny tatuering, vart så himmla bra :D

å så får vi se hur de andra reder sig :D

Sovmorgon å Lördag

Jajjemen sov till typ 12 i dag, såååå himmla skönt, hehe utvilad å så.. men sen har vi inte gjort så himmla mkt idag heller, helt okey  ändå, skönt  å va helt leeedig hehe


setat å kollat på tradera efter löshår, e sugen på en förlängning igen, men mitt hår måste bli liiite längre hehe men de e inte tänkt att ja ska göra de än heller iofs men ändå hehe.. well sitter å glor på film men min bror nu,, ska väl gå å sova på et tag i guess... e liite trött faktiskt hehe

OCH!

okey såhär är de, från å med nu så blir de samma kaka tillbaks, ge å ta, behandla mig som du själv vill bli behandlad..   så var de sagt.

annars haft en bra dag,  lite lagom varmt sådär, försöker planera frammåt försöka få allt å funka trotts de enorma summan vi måste lägga på bilen IGEN, men ska iaf försöka ta oss till västerås i september... well well så är de.. orkar inte mer nu, ska sova snart--

Mitt i veckan IGEN

ja fullrulle kanelbulle, kan man ju lungt säga.. jobb jobb jobb hehe. men  kul å jobba men man hinner inte me så mkt anant ,, nåväl...



Tävlingar

Ja de finns lite shyssta tävlingar där ute :D

denna tex http://millahoman.blogg.se/2010/july/tavling-fantastiska-produkter.html   och Ekoprincess.se ..

FEL fel FEL

ja alllt som kunnat gått fel har gått fel. känns d eosm iaf, en trasig bil på volvo i Örnsköldsvik, å de kommer kosta massor me pengar, vilken resulterar i att vi förmodligen inte kan åka nå mer neråt i år :S såklart kommer vi ju FÖRSÖÖÖKA ta oss ner, menar tony har kunder och sen har vi ett Bröllop ¨ta oss till, sen har ja ju faktiskt ett jobb-möte att ta mig till, vilket ja inte kan eller villl missa..


nåväl OFF to work, ska pussa om min lills ohängde son här å ta ut Kyria men sen så...

Ha d King

Söndags sol

Ohja idag skiner solen, plus att de e BLÅ himmel inte ett ända moln,, UNDERBART :D
Vakna runt 7 i morrse.. lika bra å gå upp, fixat llite i hemmet å nu har Nicolina kommit oxå.. trevligt me barn här igen hehe min son e ju på semester med sin pappa :D
Men dom kommer nog hem idag/natt ÄNTLIGEN hehe saknar dom ofantligt mkt.

Så får se ja just de, kollate i VLT.se å allt de står om Power Meet. låter som de har vart ett exemplariskt år i ¨år.. fan att man inte var där

Men nästa år ska ja va där, de lovar ja er.. aahhhh

En vecka helt ensam

Ja nu har de gått en vecka å några dar sen min familj åkte på semester emdans jag jobbat, samt BUZZAT BEROCCA haha grabbarna på posten gillade den starkt  dom vart pigga å jobbade på bra som tusan hehe nåja

saknar som sagt min familj, önskar ja kunde vara i västerås med dom å vara delaktig i Power meet. saknar västerås faktikst speciellt på sommaren, händer så mkt kul där känns de som, eller så bveror de på att mina polare e där, eju typ ensam här känns de som, har ju bara " lånade" kompisar här, alltså de e min manns kompisars  tjejjer.. ja ni fattar men men..

Här sitter ja nu å lyssnar på MILF låten och Sean Banan haha ja de e kul, får lust att festa på konrad trotts att jag nog e för gammal för de stället, nåväl

Ja de vankas jobb till veckan, känns underbart å vara tbx, älskar att jobba å älsar mitt jobb, trivs som fan, cheferna e toppen arbetskamarterna e toppen, ja allt  e toppen. så toppen att jag jobbade ett extra pass i fredags,, jobbade ju först från 05 -14 sen gick ja på igen 20 - 24 :D ,m var både kul å lärorikt :D

önskar man kunde ta med sig sitt jobb dit man flytta, menar gubbarna, cheferna ja allt . men men hehe

har en del nya planer på gång, hoppas ju få jobba på här nu så jag kna komma igång med å börja spara ordentligt,
vill spara till en NHL resa till new york, en sista minuten i typ november i år, även till ****** ja de e alltså hemligt, med lite tur kanske ni får veta till sommaren 2011 för då hoppas ja de slår in,

Ja i september vankas de bröllop. letar förbrilt efter kläder att ha om inte annat ett par skor, vill ha kilklackar i retrostil.. inte lätt att hitta till ett vettigt pris.

ska försöka  bli bättre på att blogga, har inte kommit in i de än, ska även försöka komma me mer bilder å sånt hehe


Ha de king ....

RSS 2.0