Mini Semestern i V-ås

Ja de börjar ju den 25e augusti med en 14 timmar lång tågresa.. huaaa nja de gick bra men de var lite långtråkigt om man säger, men Alfred skötte sig fint lika så Kyria, de var bara karln som gnällde lite hehe,, Well väl framme så fick min goa lillebror komma å hämta oss å sen hem till min mor, där vi alla slocknade direkt, vi var så jääkla trötta hehe, men skönt var de, Sen var de lingt både freda å lörda förmiddag typ iaf, Lörda den 28e kl 12 drog ja å min mor, då var de dags att dra på kryssning till Helsinfors, och ja de var en klockren resa, hade så jävla kul, underbara männisskor vi åkte med, å ja allt va guld,

Vi var tbx i västerås igen på måndagen vid 12 tiden, helt döda haha, vi fick vila lite på de, sen har de vart några lunga dagar, gått lite på stan å lite sånt, sen på torsdagen var de lite fix med lokalen inför bröllopet som vi skulle på, jag hade ju inte räknat med att en annan  skulle arrangera å fixa in för bröllopet, trodde ju man skulle komma som en gäst, nu får ni inte tro att jag misstycker, nej nej absolut inte, tycker bara de va så roligt å få hjälpa till, känna sig lite speciell, å faktiskt få hjälpa till, menar ens bröllop e ju viktigt å att man ska få de man vill ha å så.. så de var bara så himmla roligt, hela torsdagen å fredagen gick till de sen var de ju bröllop på lördagen, ååh så fint de var, man vill som gifta sig igen, Jag  å min karl vi dansade å hade de gött. Så himla mysigt var de :D

Alla var så glada, bäst av allt var avslutet, då kom en cadilac å hämta dem för en tur på stan å sen en natt i bröllopssveten på Skrapan hotelet.. oj oj, jag tror ju att dom hade de otroligt härligt å mysigt där, de e inget jag vet men jag tror hehe har inte surrat nått med bruden eller brudgumen ännu,,, dom e väl tagna ännu kan ja tro…

 

>Var ju förövrigt på arbetsintrervju på posten i västerås förra fredagen, men de vart inget med de sp nån flytt snart verkar de inte bli, de  e så himls svårt å få jobb alltså, fick iaf bra feedback på min intervju, han tyckte att jag gav ett bra intreyck, han hade inga tips å ge å de måste ju vara possetivt iaf, men men,,, tur ja har posten i luleå, de e nog sveriges bästa arbetsplats, både personal å chefer e helt awsome :D , känns tråkigt att man i framtiden kommer lämna dem iomed att vi sk flytta.. tänk om man kunde ta med jobbet å personalen, de hade vart klockrent, men fram till dess kommer jag hoppas att jag får jobba mkt å länge på åkeriet i luleå, ger mej ju erfarenhet iaf å de e ju guld värt om man säger så….. nu ska ja återgå till min film…

......................................

 

Idag e de tisdag å lillkillen ska på dagis igen, tror dee bra för han hehe,, han står just nu i sovrummet på pappa å ropar " heeeheeejjjj heeeheeeej" hehe min lilla prins hehe

 

Idag återgår vi till ordinare planer, nu har man svullat å vart slö i nästan två veckor å de känns, å den känslan e inte kul hah, inväntar massa "saker" till mitt senaste projekt, hoppas att de kommer gå bra, ni kommer få veta allt inom sin tid i  både bild å skrift,,,

 

Nu blir de frukost iaf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0