JObbat, fått bilen, dagis , jul resa å sistaminuten

, ja mkt har hänt å inget har hänt akn man väl säga,  har iaf jobbat som fan, KUL KUL älskar mitt jobb, får jag fast där så kommer ja bli norrbottning forever så e de bara,,  ja har säkert nämnt redan att bilen e hel å jäävlar va den går de  e helt fantastiskt...
ja just har bokat en resa över jul hem till mamma. ska bli mys, kommer tbx till nyår..,, sen håller ja på å ska sammla till en sista minuten resa som skall göras i mars månad troligen, kommer bli s himla kul, har hittat massa trevligt för inte alls så mkt pengar, så jag hoppas att vi kan samla ihop, de finns ju mkt annat som ska betalas oxå så vi får se, men ska iaf försöka,,

Affe han går på dagis å har fått sova där ett par gånger nu å de går hur bra som helst, har lite "fuffens" för mig just nu, allt ligger i FAS 1 just nu så kommer inte avslöja något än men de kommer JAG LOVAR..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0